بهترین همسر

بهترین همسر

بهترین همسر

بهترین همسر

چگونه متوجه شویم سایت یا ربات صیغه یابی کلاهبردار هست؟

  

چگونه بفهمیم سایت همسریابی موقتی که استفاده می کنیم یارباتی که نصب کردیم و استارتش را زدیم و فکر می کنیم که یک ربات صیغه یاب مشهور هست و نمی تواند ما را فریب دهد کلاهبردار هست و هر هدفی برای رفع نیازهای ما ندارد. 

رباتها کلا قابل اعتماد نیستند و اخیرا هم عده زیادی کلاهبردار ربات صیغه یابی دستگیردشدهداند. 


در مورد سایتهای همسریابی هم زیادند. 

سایت همسریابی شیدایی

سایت همسریابی دوهمدم

بهترین همسر

نازیار

توران 

طوبی

ووخیلی هایهدیگر


باید حواستان جمع تا  فریب نخورید. بی گذار به ابانزنید

خانواده ها در جریان

هیچ پولی ندهید 

تخقیق کنید کاملکلاهبرداری در فضای مجازی با صیغه یابی تلگرامی

ررومیه -ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: چهار کلاهبردار رایانه ای عضو یک شبکه که با پوشش صیغه یابی در شبکه اجتماعی نسبت به سرقت از کارت های بانکی کاربران در مناطق مختلف کشور اقدام کرده بودند، دستگیر شد صیغه و نرم افزار های همسریاب راه جدید کلاهبرداران برای عملی کردن نیت های پلیدشان است.رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات همدان از دستگیری یک نوجوان 15 ساله که با یک ربات تلگرامی با عنوان صیغه یاب ازکاربران تلگرام کلاهبرداری می کرد خبر داد.

کلاهبرداری هکر 15 ساله با کانال صیغه یاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات همدان درگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه  این نوجوان 15 ساله ساوه ای، هزینه عضویت در کانال صیغه یاب را تنها با 20 هزار ریال درنظر گرفته است گفت: این رقم اندک موجب وسوسه عده ای برای استفاده از این روبات شده بود.

وی با بیان اینکه  کاربران برای عضویت در این کانال باید وارد یک صفحه علی می شدند ومشخصات حساب بانکی خود را وارد می کردند، اظهارداشت: با این روش اطلاعات بانکی افراد در اختیاراین نوجوان قرار می گرفت.سرهنگ سرخوش نهاد خاطر نشان کرد: این نوجوان 15 ساله همچنین برای جذب مخاطب بیشتر،عکس دختران جوان را از دیگر صفحات اجتماعی برمی داشت وآن ها را به عنوان گزینه صیغه معرفی می کرد. سایت همسریابی موقت


این مسئول بیان کرد: این نوجوان در بازجویی های اولیه اعتراف کرد موجودی تمامی حساب های بانکی را بررسی و مبلغ قابل توجهی را سرقت کرده است.


وی افزود: در سه ماهه نخست امسال دوکلاهبردارنوجوان دیگردرفضای مجازی  شناسایی و دستگیر شدند.نوجوان هکر وکلاهبردار فضای مجازی دستگیر شد


به گزارش رکنا، سرگرد حمید کیانی، سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس Police فتا ناجا با اشاره به برخی از سواستفاده‌های صورت گرفته در فضای مجازی و انتشار اطلاعات مهم و خصوصی کاربران در این فضا گفت: متاسفانه مدتی است جرائم فضای مجازی به سمت و سوی حوزه اخلاقی رفته و سواستفاده از اطلاعات منتشر شده توسط قربانیان آمار بالایی را به خود اختصاص داده است.

سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس خاطرنشان کرد: کاربران زیادی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و به خصوص نرم‌افزارهای پیام‌رسان تلفن همراه اقدام به انتشار اطلاعات خصوصی و شخصی و تصاویر به اصطلاح سلفی خود می‌کنند. متاسفانه برخی از این کاربران باور ندارند که مجرمان سایبری از ساده‌ترین اطلاعات شخصی که کاربر درصفحات اجتماعی خود منتشر می‌کند سواستفاده می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بر اساس آمار موجود بیش از ۷۰ درصد از جرائم رخرئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات همدان از دستگیری یک نوجوان 15 ساله که با یک ربات تلگرامی با عنوان صیغه یاب ازکاربران تلگرام کلاهبرداری می کرد خبر داد. داده در فضای مجازی به خاطر عدم رعایت نکات ایمنی توسط خود قربانی صورت می‌گیرد.

کیانی افزود: اگر کاربران فضای مجازی کمی دقت داشته باشند و یا نسبت به نوع محتوایی که منتشر می‌کنند کمی حساس‌تر باشند و به عواقب احتمالی آن توجه کنند، قطعاً شاهد کاهش وقوع جرائم اینترنتی و امنیت بیشتر برای کاربران خواهیم بود.حوه فعالیت گسترده دفاتر ازدواج موقت در حالی است که تعداد کانون های ازدواج آسان و گروه های خیریه ای که هزینه های ازدواج جوانان را فراهم کرده و یا با اقدامات فرهنگی آن ها را تشویق به ازدواج به دور از تجملات و هزینه های سنگین می کنند حتی به تعداد نیمی از سایت های صیغه یابی نمی رسد. موضوع این است که اگر هدف، نجات جوانان از گناه است پس چرا برای خیل گسترده دختران و پسران مجردی که تنها به دلیل مشکلات مالی تن به ازدواج نمی دهند اقدام خودجوشی صورت نمی گیرد؟


از سویی حتی اگر به گفته های این افراد نیز اعتماد کنیم با وجود درآمد کلان دلالان صیغه و افزایش روز به روز خدمات آن ها تنها چیزی که به ذهن می آید نه کار خیر بلکه تنها راهی برای کسب درآمد است.


این افراد که با شعار کار خیر و دوری از گناه افرادی را که عموم آن را مردان متاهل و زنان بیوه که از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه تشکیل می دهد به خود جلب کرده و با نگاهی دقیق تر خیانت به کانون خانواده و شهوت پرستی را با تهیه جا و مکان و تنها برای یک یا چند ساعت فراهم می کنند بی آنکه بیندیشند این رابط چند ساعته که تنها عنصر آن نیاز جنسی و ارضای بدن است می تواند فرد را متحمل چه آسیب های روحی کند.


کانال تلگرام همسریابی شیدایی

سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس در ادامه به برخی از سواستفاده‌های صورت گرفته از تصاویر کاربران اشاره کرد و گفت: مدتی است فروش نرم‌افزارهای همسریاب و صیغه‌یاب در فضای مجازی و به خصوص برخی از نرم‌افزارهای پیام‌رسان موبایلی باب شده است. نرم‌افزاری که بعد از تهیه‌و نصب به کاربر اجسردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی شکایت فردی به پلیس فتای این استان مبنی بر برداشت هشت میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد از حساب بانکی وی توسط افراد ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات لازم و نامحسوس متوجه شدند که شاکی در یک ربات صیغه یابی تلگرامی عضو شده و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد و مبلغی را جهت ثبت نام واریز کرده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای این شبکه حرفه ای تا قبل از دستگیری موفق به برداشت وجه از کارت های بانکی 35 نفر از کاربران شده بودند، افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس فتا هر چهار عضو این شبکه در تبریز شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان از طریق ایجاد این ربات جعلی اطلاعات حدود 300 فقره کارت بانکی را در سراسر کشور به سرقت برده و از حساب های آنان موجودی اخذ کرده بودند.

وی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد که به هیچ وجه به نرم افزارهایی با عنوان همسریابی و صیغه یابی در فضای مجازی اعتماد نکنند.

به گزارش ایرنا و بر اساس ﺗﻌﺮﻳف ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﻠﻞ ﻣﺘﺤﺪ، ﺟﺮائم رایانه ای ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﺷﺎﻣﻞ ﻓﻌﺎﻟﻴت های ﻣﺠﺮﻣﺎﻧﻪ ای ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﻣﺎﻫﻴﺘﻲ ﺳﻨﺘﻲ دارﺪ اﻣﺎ از ﻃﺮﻳﻖ اﺑﺰار ﻣﺪرﻧﻲ ﻣﺜﻞ راﻳﺎﻧﻪ و اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺻﻮرت ﻣﻲ ﮔﻴﺮد. ازه می‌دهد تا به رسم صیغه، فرد مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود برای ازدواج موقت انتخاب کنند.

وی ادامه داد: برخی از افرادی که تصویر آنان در اینگونه سایت‌ها و نرم‌افزارها وجود دارد، وجود خارجی نداشته و فقط تصویر آن ها در این سایت‌ها یا گروه‌ها وجود دارد. تصویری که حتی ممکن است دستکاری شده باشد.

کیانی افزود: این افراد با استفاده از تصاویر سلفی که کاربران در فضای مجازی منتشر کرده‌اند سعی می‌کنند سایت خود را بروز رسانی کرده و اهداف مجرمانه خود را که همان سواستفاده از کاربران فضای مجازی است را عملی کنند.

سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا در توصیه به کاربران فضای مجازی گفت: هموطنان عزیز دقت داشته باشند که چه نوع محتوایی را در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی به انتشار می‌گذارند. قبل از انتشار کمی به عواقب احتمالی آن فکر کننده و سواستفاده‌های احتمالی را حتماً در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: شاید یک تصویر در ظاهر فقط یک عکس باشد اما در باطن می‌تواند زمینه ساز وقوع جرمی شود که ارزش‌های خانواده‌ها را هدف گرفته و باعث فروپاشی بنیان ارزشمند خانواده شود.

این مسئول با تاکید بر عدم ضرورت انتشار برخی از اطلاعات در فضای مجازی گفت: برخی از اطلاعات به مانند اسرار خانوادگی بوده و دسترسی دیگران به این اسرار کار صحیحی نمی‌باشد. به نظر شما آیا کسی هست که دوست داشته باشد آلبوم خانوادگی خود را به دیگران بدهد؟ قطعاً جواب منفی است. پس همواره باید این نکته را در نظر داشته باشیم که انتشار اطلاعات بدون در نظر گرفتن سواستفاده‌های احتمالی می‌تواند حریم خصوصی ما را نقض کرده و عواقب جبران ناپذیر بعدی را به همراه داشته باشد.

کیانی در انتها از هموطنان عزیز درخواست کرد در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.متاسفانه مدتی است که سایت های همسریابی و همینطور صیغه یابی راه اندازی شده اند که به یکی از روش های جدید کلاهبرداری برای برخی افراد سودجو تبدیل شده است. سایت آسمونی در این مقاله مطالب مفیدی در مورد سایت های همسریابی و صیغه یابی و کلاهبرداری از طریق آن ها را برای شما همراهان عزیز تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.


مدتی است که نحوه فعالیت دلالان صیغه در کشور به ویژه شهرهای بزرگ و مذهبی و درآمد میلیاردی آن ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. گروه هایی که معلوم نیست با کدام حکم و مجوز از سوی کدام مرجع معتبر قانونی و دینی با برچسب مذهب و جلوگیری از گناه و فساد به گرم کردن بازار فحشا مشغول اند.


گروه هایی که دامنه کار خود را از صفحات مجازی در فیس بوک و اینستاگرام تا وب سایت های بدون فیلترینگ گسترش داده و مشغول عضوگیری و بازاریابی برای این کاسبی جدید هستند.


فقط کافی است اطلاعات خود را از ویژگی های ظاهری گرفته تا سطح خانواده و موقعیت اجتماعی به این افراد داده تا با انواع و اقسام کیس ها با تنوع سنی و ویژگی های ظاهری مختلف از رنگ پوست و مو گرفته تا قد و وزن مختلف آشنا و برای چند روز و یا حتی فقط یک ساعت صاحب همسر موقت شوید. البته اگر بشود نام این هم خوابگی های یک ساعته را که صحت و سقم صیغه جاریه و رعایت شرایط آن مشخص نیست ازدواج گذاشت.


این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.


برای دستیابی به این دلالان که به شیوه فروش کالا و بدون توجه به انسانیت و ویژگی های روحی افراد که می تواند از طریق این روابط بسیار کوتاه مدت دچار آسیب های فراوانی شود احتیاج به طی کردن مسیر سختی ندارید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان به چندین سایت صیغه یاب دست پیدا کرد که علی رغم اهمیتی که می توان برای آن متصور شد درگاه آن ها همچنان باز است.


دارای مجوز رسمی از مراج

  کلاهبرداری در فضای مجازی با صیغه یابی تلگرامی ما خدماتی که توسط این افراد ارائه می شود از تنوع کیس های مورد معرفی نیز بیشتر است. از ارائه آلبوم عکس هنگام معرفی گرفته تا تهیه مکان با مدت معلوم .


فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.


این اتفاقات در حالی رخ می دهد که دولت حتی برای ارائه مجوز به سایت های همسریابی که تنها به معرفی و آشنایی دو نفر با یکدیگر منجر می شود سختگیری های بسیاری اعمال کرده و تحت شرایط خاصی مجوز آن را تنها به سایخارجی را دارند، اقدام به فریب دختران و پسران می‌کنند.


وی گفت: کلاهبرداران در ادامه پس از ایجاد ارتباط عاطفی تدریجی و مبادله شماره تماس تلفنی و پست الکترونیکی با ترفندهای مختلف از جمله تصادف، در دسترس نبودن هزینه درمان و مواردی از این قبیل، بزه‌دیدگان را فریب داده و از آنان درخواست پول به عنوان قرض داشته و پس از خاتمه پروسه کلاهبرداری اقدام به خاموش کردن تلفن همراه که تنها راه ارتباطی بزه دیده است، می‌کنند.


وی گفت: در این موارد نیز بزه‌دیده به جهت حفظ آبرو در این گونه ارتباطات از شکایت علیه مجرم صرف نظر می‌کند.


رجبلی در ادامه بااشاره به بهره‌گیری از رسانه‌ها جهت افزایش آگاهی شهروندان جهت پیشگیری از این‌گونه جرایم گفت: کلاهبرداران در فضای مجازی به راحتی با تکیه بر اصل گمنامی و بهره‌گیری از مهندسی اجتماعی اقدام به فریب کاربران ساده لوح و متمایل به دوستی و کمک به دیگران می‌کنند.


بنابراین توصیه می‌شود شهروندان از عضویت در این‌گونه سایت‌ها خودداری کنند، به یاد داشته باشند دوستی‌های اینترنتی، رابطه و گفتگوهای فضای مجازی هرگز نمی‌توانند مانند گفتگو با یک شخص واقعی باشد. اگر واقعا نیاز به صحبت کردن دارند سعی کنند با دوستان واقعی خود یا افراد خانواده‌تان صحبت کند و در این سایتها اعضا می‌توانند با جلب اعتماد سایرین اقدام به سوءاستفاده از تصاویر و اطلاعات خصوصی و اخاذی از آنها کنندت همسان گزینی تبیان اعطا و بارها فعالیت سایر سایت های همسرگزینی را خلاف قانون اعلام و به فیلترینگ آن ها اقدام کرده است.


در چنین شرایطی عملا می توان گفت این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.


فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.


نباید از نظر دور داشت که عقد موقت و شرایط فسخ آن نیازمند اجرای احکام دینی است و باید همه شرایط مورد نیاز آن رعایت شود. ازدواج دختر باکره شرایطی دارد که باید رعایت شود. از جمله این شرایط اذن پدر برای اجرای صیغه عقد موقت است. مراجع فعلی، عقد نکاح (موقت یا دائم) با دختر باکره را مشروط به اجازه پدر یا جد پدری می دانند. بسیاری از این سایت ها ادعا می کنند که دختران دوشیزه حق ثبت نام و مراجعه ندارند اما وقتی وارد این سایت ها می شوید دخترانی از هر گروه سنی حضور دارند و موارد زیر ۲۵ سال به وفور قابل مشاهده است.

کانال تلگرام همسریابی و ازدواج موقت و صیغه


مدتی است کانال تلگرام همسریابی و ازدواج موقت و صیغه در کانال های تلگرام جریان پیدا کرده است که رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان در خصوص استفاده شهروندان از سایت ها و کانال های دوست یابی یا همسر یابی و خطرات احتمالی آن هشدار داد.


سرهنگ اکبر امینی اظهار داشت: با افزایش روز افزون استفاده از اینترنت در برقراری ارتباطات دوستانه، سایت ها و کانال های دوست یابی و همسر یابی جایگاه ویژه ای در بین جوانان در اقصی نقاط دنیا، به ویژه کشور ما پیدا کرده است.


وی گفت: افراد جوان در این سایت ها به دنبال دوستانی هستند که ویژگی های مشابه با خودشان را داشته باشد و حتی در برخی موارد به دنبال شریک زندگی آینده خود هستند.


امینی اظهار کرد: متأسفانه کلاهبرداران برای رسیدن به مقاصد خود این سایت ها را نیز مورد هدف گذاری قرار داده اند و با ترفند های زیرکانه، ارتباط احساسی با افراد برقرار کرده و از طریق این ارتباط پول و اطلاعات هویتی افراد را مورد سرقت قرار داده اند.


وی افزود: کلاهبرداران با ایجاد پروفایل های جعلی به دروغ از هویت افراد قابل اعتماد همانند پرسنل نظامی، مددکاران و سایر متخصصان استفاده می کنند.


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: این کلاهبرداران از شبکه های اجتماعی و ایمیل برای برقراری تماس با قربانیانشان استفاده کرده و در مرحله بعد برای معارفه با آنان تماس تلفنی برقرار می کنند.


وی اظهار کرد: افراد کلاهبردار در ارتباطات اولیه احساسات قوی را به فرد ابراز کرده و به آن ها پیشنهاد می دهند ارتباطشان را از داخل وب سایت به کانال های شخصی تری همانند تلفن و ایمیل انتقال دهند.


امینی افزود: بسیاری

مساله دیگری که کمتر به آن توجه می شود لزوم نگه داشتن عده پس از اتمام صیغه و پرداخت مهریه است که با وجود صیغه های ساعتی و معرفی یک کیس بدون توجه به مساله عده عملا این احکام اجرا نمی شوند.



سردار ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران افزود: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا در ارومیه مبنی بر کلاهبرداری افراد ناشناس و برداشت از حساب بانکی وی به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران قرارگرفت.

ایران آنلاین /فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام شبکه کلاهبرداری حساب های بانکی در استان خبر داد.

سردار ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران افزود: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا در ارومیه مبنی بر کلاهبرداری افراد ناشناس و برداشت از حساب بانکی وی به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران قرارگرفت.


وی در ادامه با بیان اینکه شاکی با عضویت در یک ربات صیغه یابی در شبکه اجتماعی تلگرام اطلاعات حساب بانکی خود را وارد و مبلغی در جهت ثبت نام پرداخت کرده است افزود: شاکی بعد از مدتی متوجه برداشت مبلغ 8 میلیون و 500 هزار ریال از حساب خود شده است.


وی با تاکید براینکه با بررسی های فنی و پلیس مشخص شد 4 نفر متخصص هکر با تشکیل اکیپ حرفه‌ای و ایجاد "ربات صیغه یابی فیک" در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد می کردند تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی پلیس هر 4 متهم مورد نظر پرونده در شهرستان تبریز شناسایی و با اخذ نیابت های قضایی دستگیر شدند.


رئیس پلیس آذربایجان غربی با بیان اینکه متهمان تا قبل از دستگیری موفق به برداشت وجه از 35 کارت بانکی شده بودند و از برداشت وجوه مابقی حسابها پیشگیری شد اظهار کرد: در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد متهمان از طریق ایجاد این ربات جعلی اطلاعات حدود 300 فقره کارت بانکی را درسراسر کشور به سرقت برده و از حسابهای انان اخذ موجودی کرده بودند.

ضایی، زیر نظر پلیس فتا، جامعه مجازی همسریابی به شما جوانان عزیز که به دلایلی شرایط ازدواج دائم را ندارید، کمک به شما جوانان که قصد ازدواج موقت را دارید، انتخاب همسری مطابق معیارهای خود ، این سایت در زمینه دوستیابی به هیچ عنوان فعالیت نمی کند و این سایت برای حفظ جوانان این مملکت از دام شیطان راه اندازی شده است،عضویت کاملا رایگان، انتخاب همسر دلخواه در چند ثانیه، هم اکنون میتوانید ثبت نام نمایید، از پذیرش دوشیزگان معذوریم و…. اینها جملاتی است که در صفحه اول اکثر سایت های همسریابی نوشته شده است تا از این طریق توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.


بسیاری از این گروه ها نیز از طریق پیامک مشتریان خود را پیدا می کنند. به دنبال همسر صیغه ای هستید عدد ۱ را به فلان شماره ارسال کنید و یا با شماره … تماس بگیرید. در کنار صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی که چندیدن فالور و عضو دارند

سردار اصلانی ضمن هشدار به شهروندان بیان کرد: به هیچ وجه به نرم افزارهایی با عنوان همسریابی و صیغه یابی که در فضای مجازی انتشار یافته اعتماد نکنید زیرا این صفحات کلاهبرداری بوده و منجر به سرقت از حساب بانکی شما می‌شود. /ایسنامعرفی همسر موقت به همراه مکان


از ۴۰ هزار تومان شروع می شود تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر ساعت. برای مدت زمان بیشتر نیز از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان باید پرداخت کنید. این مظنه قیمت یکی از گروه های عقد موقت است که هنگام معرفی فرد مورد نیاز شما برای صیغه پیشنهاد می دهد. در این میان حق پورسانت دلال جهت آشنا سازی دو نفر با یکدیگر و معرفی شخص مناسب برای جاری ساختن صیغه عقد موقت نیز محفوظ است. دلالانی که از این طریق پول خوبی به جیب می زنند.






برای به دست آوردن علاقه و اعتماد شما اقداماتی فراتر از این را انجام می دهند؛ اقداماتی همانند بمباران شما با کلمات عاشقانه، به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی و ارسال هدایا برای شما، آن ها ماه ها به صورت برنامه ریزی شده احساسات عاشقانه به شما ابراز می کنند.


وی گفت: بعد از همه این اقدامات و به دست آوردن اعتماد و کاهش مقاومت شما، آنان از شما به صورت کاملاً ماهرانه و مستقیم درخواست پول، هدیه و جزئیات کارت اعتباری بانکی تان را خواهند کرد. در برخی موارد نیز از شما درخواست ارسال تصاویر و فیلم های شخصی تان را خواهند داشت. شیدایی کانال صیغه یابی ندارد فقط بصورت سایت است


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان برای جلوگیری از به دام افتادن توسط این گونه افراد توصیه هایی به شرح ذیل ارائه کرد:


۱- این ذهنیت را از خودتان دور کنید که افرادی که در این سایت ها ملاقات می کنید، می توانند شریک زندگی خوبی برای شما باشند، بسیاری از افراد هویت واقعی شان را ابراز نمی کنند.


۲- اگر با فردی در این سایت ها ارتباط برقرار کردید در مورد اطلاعاتی که به شما می دهد تحقیق کنید.


۳- در مورد به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم هایی از خودتان با افرادی که به تازگی با آن ها آشنا شده اید و هنوز با آن ها ملاقات نکرده اید، احتیاط کنید. به خاطر داشته باشید کلاهبرداران با دست یابی به این تصاویر به باج خواهی از شما خواهند پرداخت.


۴- اگر تصمیم دارید به ملاقات افرادی بروید که در این سایت ها با آن ها آشنا شده اید، به اعضای خانواده و یا دوستانتان مکان ملاقات را اطلاع دهید .


۵- در برابر درخواست پولی که از شما می شود هوشیار باشید، هرگز جزئیات کارت اعتباری، جزئیات حساب بانکی یا کپی مدارک شخصی مهمتان را برای افرادی که آن ها را نمی شناسید و یا به آن ها اعتماد ندارید ارسال نکنید.


۶- در مورد اینکه چه اطلاعاتی را در سایت های شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، دقت داشته باشید. کلاهبرداران از اطلاعات و تصاویر شما برای ایجاد هویت جعلی و هدف گذاری شما برای کلاهبرداری استفاده خواهند کرد.


ترفند کلاهبرداری در سایت‌ های همسریابی


سرهنگ حبیب‌الله رجبلی در تشریح این خبر گفت: اتکا به اینترنت و فضای مجازی ممکن است در نگاه اول راهی آسان برای همسریابی تلقی می‌شود ولی واقعیت آن است که فضای نامطمئن مجازی می‌تواند فرصتی را برای سوء اس


صیغه مشهد
سایت همسریابی دائم شیدایی
همسریابی
سایت شیدایی
اینستاگرام ازدواج موقت
ازدواج موقت
سایت همسریابی
بلاک چین
ازدواج شیدایی
ازدواج صیغه
صیغه اصفهان
سایت ازدواج موقت
همسریابی شیدایی
صیغه کرج
صیغه موقت در اصفهان
adnhdd همسریابی
سایت ازدواج دائم
شیدایی
کانال ازدواج
اپلکیشن ازدواج موقت صیغه
قیمت دلار امروز
موقت شیدایی
سایت همسریابی شیدایی
یک سایت همسریابی جالب
کانال تلگرام صیغه حلال
عضویت در گروه صیغه تلگرام
کانال های صیغه
صیغه یاب رایگان تلگرام
صیغه موقت
سایت همسریابی دوهمدم
صیغه موقت مشهد
سایت همسریابی موقت شیدایی
معرفی سایت همسریابی شیدایی به دیگران
همسریابی توران
ورود به همسریابی شیدایی
صیغه موقت همدان
موقت نگار
شیدایی پخش زنده
کسب درآمد سایت شیدایی
ورود به سایت همسریابی شیدایی
آدرس جدید سایت همسریابی شیدایی
صیغه در ایران
ازدواج به سبک ایرانی
ازدواج موقت تلگرام
سایت همسریابی آغاز نو
صیغه موقت هلو
صیغه یابی رایگان
قیمت طلا امروز
سایت ازدواج موقت هلو
سایت های همسریابی
ورود به سایت شیدایی
سایت همسریابی موقت شیدایی
سایت ازدواج
سایت همسریابی توران
سایت همسریابی شیدایی جدید
صیغه یاب
ازدواج موقت نگار
ازدواج موقت تلفن
معرفان سایت شیدایی
روش کسب درآمد ار سایت شیدایی
روش همسریابی از سایت شیدایی
سایت شیدایی جدید
سایت همسریابی شیدایی
شیدائی
شیدای
شیدایی همسریابی
سایت ازدواج شیدایی
همسریابی نازیار
همسریابی هلو
سایت همسر شیدایی
سایت همسریابی موقت و دائم شیدایی
بهترین سایت همسریابی
بهترین سایت ازدواج
سایت همسریابی موقت و دائم شیدایی
شیدایی همسر
موقت هلو
همسریابی رایگان
سایت موقت شیدایی
سایت همسریابی دایم
سایت همسریابی توران
قیمت ارز امروز
صیغه تلگرام
صیغه یابی
فیس بوک
سایت همسریابی دوهمدم
تلگرام طلایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.